hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| نمایش کالاهای مسروقه استان البرز در سامانه نما پلیس آگاهی

البرز| نمایش کالاهای مسروقه استان البرز در سامانه نما پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بیش از ۴۰۰ قلم کالای مسروقه استان در سامانه نما پلیس آگاهی برای شناسایی توسط مالباختگان به نمایش گذاشته‌شده است.

 به گزارش رویداد امروز، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: سامانه نما نرم‌افزاری است که برای ثبت مشخصات و شماره‌سریال کالای مسروقه ایجادشده و مالباختگان می‌توانند به‌صورت مجازی کالاهای کشف‌شده پلیس آگاهی را رصد کنند. این مقام انتظامی گفت: مالباختگان تا پیش از راه‌اندازی این سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به پایگاه‌های پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف‌شده را آسان کرده است. او افزود: با راه‌اندازی این سامانه میزان مراجعه‌های مردم به پلیس آگاهی تا حدودی کاهش‌یافته است. سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: در این سامانه قسمتی از شماره‌سریال اموال کشف‌شده به همراه عکس آن بارگذاری شده که مالباختگان می‌توانند برای ورود به سامانه نما با واردکردن کد ملی و با انتخاب استان موردنظر، سریال کالای سرقت شده را وارد و از اصالت کالا مطمئن شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: مالباختگان با ورود به سایت پلیس به نشانیpolice.ir و با مراجعه به قسمت اموال کشف‌شده مشخصات کالای مسروقه خود را وارد کرده و آن را شناسایی کنند.

او یادآور شد: مالباختگان شماره‌سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام تا محض کشف آن‌ها، اطلاع‌رسانی سریع صورت گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد